De e-commerce wereld ontploft en maakt een enorme groei door. Super natuurlijk, maar tijdens de Corona pandemie en alle maatregelen zijn er veel gezinnen die er financieel niet meer zo goed voor staan😔. Gezinnen met jonge kinderen komen onder de armoedegrens en daar wilden we graag iets voor doen. We kwamen in contact met LINDA.foundation en bedachten een plan waarbij Lightspeed, al onze DMWS theme gebruikers en klanten aan mee konden helpen. Wij, DMWS organiseerde een tikkie actie voor LINDA.foundation en dit werd een groot succes! 🏆
Bekijk het artikel op Linda.nl
‘Armoede is niet eerlijk’, dat vinden wij dus ook!
LINDA.foundation is in 2013 opgestart door Linda de Mol en Mood for Magazines, de uitgeverij van het tijdschrift LINDA. Zij en donateurs komen in actie voor arme gezinnen met kinderen in Nederland die het financieel moeilijk hebben. Inmiddels is LINDA.foundation een groot succes en hebben al meer dan 20.000 gezinnen de steun gegeven die ze verdienen. Dit doen ze door cadeaubonnen/pakketbonnen van diverse winkelketens weg te geven, waar de gezinnen lekker van kunnen eten, cadeautjes voor onder de boom kunnen leggen of het jaar feestelijk mee af kunnen sluiten. En daar willen wij ons 100% voor inzetten! Want ieder gezin verdient dat!💞👨👩👦👦
Doneer bij elke online bestelling 2 euro aan een arm gezin. Het doel was om samen €5000 op te halen en dat was gelukt! 💪
Om snel een groot publiek aan te spreken hebben we onze 2000+ DMWS theme gebruikers gevraagd de actie snel te verspreiden onder alle klanten. We ontwikkelden een LINDA.foundation bedankpagina die al onze theme gebruikers konden activeren met 1 klik binnen de design instellingen in onze Lightspeed themes. Gemakkelijk en snel te activeren, dus waarom ook niet? Iedereen die deze bedankpagina activeert draagt een steentje bij aan het doel van DMWS en LINDA.foundation: Geld inzamelen voor gezinnen die er financieel niet goed voorstaan op dit moment!
LINDA. maakte voor ons een eigen Tikkie-link waardoor je eenvoudig en zonder moeite een paar euro kon doneren. Alle online shoppers die via onze klanten iets kochten, konden een donatie doen van 2 euro. En deze online shoppers en klanten zijn wij en LINDA. super dankbaar! 🙏
'Om de actie een boost te geven, waren de eerste 500 tikkies van ons! Wij doneerden €1000, wat alvast een goede kickstart was!’
Zonder hulp van Lightspeed, onze partners en klanten die een donatie hebben gedaan, hadden we deze actie nooit tot zo’n succes kunnen maken! Lightspeed die er voor zorgde dat de actie snel onder de aandacht kwam doormiddel van social media kanalen en onze trouwe theme gebruikers die massaal de LINDA.foundation bedankpagina activeerde.